Potep po Koroških vrhovih, 1. 8. – 4. 8. 2013

Objavljeno: 16.08.2013 ob 08:17

1. dan (Sv. Ana – Peca – Dom na Peci)
Zgodaj zjutraj smo se odpravili na pot z osebnimi avtomobili in okrog 8.30 začeli s turo. Markirana pot najprej vodi po makadamski cesti mimo kmetije Kumer, nato pa se nekoliko spusti. Sledi vzpon po cesti nato pa se markirana pot od nje odcepi. Čakal nas je dokaj strm del poti skozi gozd. Nad gozdno mejo se nam je odprl prečudovit razgled, ki nas je spremljal vse do vrha Pece (2125 m). Prečili smo bolj ali manj celo Peco. Sledil je spust po lahki markirani poti do Doma na Peci (1665 m). Proti večeru smo se sprehodili še do votline kralja Matjaža. Vreme je bilo stabilno vendar zelo vroče.

2. dan (Dom na Peci – Pikovo – Črna – Kramarica – Dom na Smrekovcu)
Drugi dan smo se po zajtrku odpravili naprej proti Smrekovcu. Najprej nas je čakal spust do Koče na Pikovem in nato naprej do Črne (pot je ves čas markirana). V Črni smo se še ustavili v trgovini in napolnili zaloge hrane in pijače. Sledil je zelo mučen del poti po vroči asfaltni cesti do Male Črne. Tam smo v senci ob potoku naredili malico, nato pa nadaljevali vzpon na Kramarico. Po počitku na Kramarici smo se odločili, da bomo pot do Doma na Smrekovcu nadaljevali po cesti, saj smo bili že kar utrujeni. Kasneje sta se Matevž in Marcel podala še na sam vrh Smrekovca (1577 m).

3. dan (Dom na Smrekovcu – Kamen – Koča na Travniku – Koča na Loki – Koča na Grohatu)
Tretji dan nas je čakala kondicijsko še bolj zahtevna tura, ki je bila v tem vročem vremenu še zahtevnejša. Pot je ves čas markirana, ter obdana z borovnicami, ki so bile ravnokar zrele. Po poti smo se povzpeli še na vrh Kamna (1684 m), ki je najvišji v smrekovškem pogorju. Nadaljevali smo pot do Koče na Travniku, nato pa naprej do Koče na Loki. Tam smo imeli malico. Ker je bilo zelo vroče (ta dan so padali novi vročinski rekordi) in ker je bilo nekaj udeležencev že ožuljenih,
smo se odločili, da izpustimo vrh Velike Raduhe in se čez Durce direktno spustimo do koče na Grohatu. Na vrh (2062 m) pa sta se podala le Matjaž in Marcel.

4. dan (Koča na Grohatu – kmetija Bukovnik) (izpustili turo na Olševo in naprej do Sv. Ane)
Zjutraj smo vstali kar zgodaj, čeprav je bila tura že pod vprašajem. Podali smo se do najvišje kmetije v Sloveniji, Bukovnik, kjer smo bili dogovorjeni za zajtrk. Postregli so nam savinjske specialitete, ki so jih nekateri udeleženci jedli prvič. Zaradi vročine, žuljev, utrujenosti, nosečnice … smo se odločili, da tukaj zaključimo naše pohajkovanje po koroških vrhovih. Matevž in Marcel sta se najprej peš podala proti Sv. Ani po avtomobile, vendar sta že po petih minutah dobila klic, da ju bo v dolino odpeljal Vilko Ošep (Bukovnik). Tako smo si prihranili kar nekaj hoje. Na poti nazaj smo se še ustavili v Prevaljah pri Matevževi babici, ki nas je postregla s štrudlom.