Novice iz taborjenja na Soriški planini

Objavljeno: 27.07.2014 ob 11:21

Tabor smo predali planincem iz PD Žalec. V Gornjo Radgono se vračamo okoli 17.30.

TOREK, 29. 7. 2014
ZAJTRK: kruh, maslo, čokoladni namaz, marmelada, čaj, mleko, kakav.
MALICA: kruh, zaseka, mesna in zeliščna pašteta, čebula, paprika, paradižnik, jabolko.
KOSILO: čufti v paradižnikovi omaki, pire krompir.
VEČERJA: polenta, mleko.

Po zajtrku smo se odpeljali v Bohinjsko Bistrico kopat v Vodni park Bohinj. Uživali smo na plezalni steni ob bazenu in se spuščali po toboganih. Želeli smo si ogledati slap Savico, a nam je vreme prekrižalo načrte. Odpravili smo se nazaj v tabor. Popoldne smo predelali tri teme planinske šole: vremenoslovje, zgodovina planinstva in nevarnosti v gorah.

PONEDELJEK, 28. 7. 2014
ZAJTRK: jajčni kruh, kosmiči, mleko, kakav, čaj.
MALICA: lubenica.
KOSILO: juha, špageti s prelivom, mešana solata.
VEČERJA: palačinke.

Po jutranji telovadbi smo izvedli orientacijske vaje na smučišču v bližini tabornega prostora. Učili smo se brati karto in uporabljati kompas. Po kosilu smo se odpravili v Litostrojsko kočo, kjer smo poslušali predstavitev gorniških doživetij našega znanega alpinista Antona Sazonova – Tonača. V prostem času smo se igrali in učili novi bans Kranjski Janez. Po večerji smo poiskali suhljad in spet zakurili taborni ogenj. Pesem je odmevala daleč naokrog.

NEDELJA, 27. 7. 2014
ZAJTRK: kruh, maslo, čokoladni namaz, marmelada, čaj, mleko, kakav.
MALICA: kruh, zaseka, mesna in zeliščna pašteta, čebula, paprika, paradižnik.
KOSILO: zelenjavna juha, piščanec na dunajski način, pražen krompir, pohane bučke, zelena solata.
VEČERJA : mlečni riž ali pohane bučke.

Zjutraj smo se ogreli z gimnastičnimi vajami. Iz naše kuhinje se je oglasil zvonec in vsi smo pohiteli na zajtrk. Pripravili smo si nahrbtnike ter se odpravili na dva vrhova. Na Lajnar se je vila dolga kača mladih pohodnikov. Na razgledni točki smo si ogledali naš najzahtevnejši cilj pot na Črno prst. Nadeli smo si kape, saj je na grebenu do vrha zelo pihalo in nas spomnilo, da v gorah rabimo topla oblačila. Našli smo črno murko. Ko smo sestopali z Dravha pa rastišča panonskega svišča. Med potjo smo se okrepčali z borovnicami in z malico. Kruh z zaseko, zeliščno ali mesno pašteto je dobro teknil.
Popoldne smo poslušali predavanje o 1. svetovni vojni. Obnovili smo znanja o planinskih vozlih ter izdelali letala. Z velikim veseljem smo jih spuščali in tekmovali, čigavo letalo bo doseglo daljši polet. Vsaka skupina si je izbrala ime in narisala svoj znak. Zvečer smo peli ob tabornem ognju.

SOBOTA, 26. 7. 2014
KOSILO: golaževa juha, kruh.
VEČERJA: testenine z makom, čaj, mleko, kakav.

Zbrali smo se na Trgu svobode, se poslovili od staršev in se odpeljali na Soriško planino. Tu so nas pozdravili mladi planinci PD Celje. Uredili smo si ležišča pod platneno streho ter preživeli nevihto. Pogovorili smo se o pravilih, ki veljajo na planinskem taboru. Preizkusili smo naše gumijaste škornje s čofotanjem po globokih lužah. Posamezniki so poiskali »živo blato«. Ogledali smo si okolico in se odpravili do Litostrojske koče. Zvečer smo hitro zaspali z mislijo na prvo planinsko dogodivščino.

Zaradi tehničnih omejitev bomo fotografije s taborjenja objavljali na Facebook strani planinskega društva Gornja Radgona.