Dovje – tabor z najlepšim razgledom

Objavljeno: 07.08.2016 ob 12:17

Sobota, 16. 7. 2016

Po prihodu v planinski tabor je najprej sledil pozdrav z odhajajočimi planinci iz Slivnice pri Celju in Dramelj. Nato smo se razporedili po šotorih in si pripravili vse za spanje. Po kosilu je mentorica Vita povedala vse o pripravi na pohod ter obnašanju in pravilih na planinskem taboru. Popoldan smo se vsi skupaj odpravili na krajši sprehod po starem delu vasice Dovje. Na pohodu po starem delu Dovja smo se ustavili pri župnijski cerkvi Svetega Mihaela iz 14. stoletja, kjer se služboval tudi Jakob Aljaž. Ogledali smo si tudi spomenik Jakoba Aljaža, ki se nahaja med vasicama Mojstrana in Dovje. Po večerji smo ustvarjali z barvnim papirjem. Prvo večer sončnega zahoda nismo videli. Smo pa videli mavrico.

Nedelja, 17. 7. 2016

Ob 7. uri smo vstali. Vodnik Marcel je poskrbel za jutranjo telovadbo. Po sladkem zajtrku smo se odpravili proti slapu Peričniku. Najprej smo prišli do Koče pri Peričniku, ki se nahaja na 750 n.m. Od koče smo se vzpeli do prvega slapa. Do tja smo potrebovali le 10 minut. Spodnji slap se nahaja na 800 metrov nadmorske višine. Visok je 52 m. Pod slapom se lahko tudi sprehodimo. Pot je lahka in lepo označena. Slap se nahaja v Triglavskem narodnem parku. Nastal je iz obvisele doline, ki teče v ledeniško dolino Vrata, kjer se izliva v potok Triglavska Bistrica. Zgornji slap je manjši (16 m) in se nahaja na nadmorski višini 859 m. Pot do njega je zahtevnejša, zato so se do njega odpravili le starejši planinci in planinke. Po prihodu obeh skupin iz slapa do Koče pri Peričniku je bil čas za malico. Celoten pohod je trajal približno 5 ur. Popoldanske aktivnosti soje bila odbojka in delavnica pravilnega vozlanja vrvi. Skupina, ki je naslednji dan odšla na Kepo, se je učila uporabe plezalnega pasu, samovarovalnega kompleta in gibanja ob vrvni ograji. Za popoldansko malico je bila sadna kupa s smetano. Ob sladkanju pa smo našemu Janu zapeli pesem za rojstni dan.

Ponedeljek, 18. 7. 2016

Na Grančišče (844 n.m.) je  odšla večina udeležencev tabora. Nekaj starejših udeležencev se je po zahtevni poti vzpelo na Kepo (2143 n.m.). Mlajša skupina je prišla v tabor hitreje in imela več časa za popoldanske aktivnosti (barvno platno, med dvema ognjema, namizne igre, nogomet, slikanje z vodenkami). Zvečer smo imeli kino pod zvezdami ob skoraj polni luni. Ogledali smo si film Gremo mi po svoje).

Torek, 19. 7. 2016

Zgodaj zjutraj smo se odpravili z avtobusom proti naselju Gozd Martuljek. Tam nas je avtobus odložil in peš smo pot nadaljevali proti Martuljškim slapovom. Od prvega slapa smo šli še do Brunarice pri Ingotu, kjer smo imeli malico. Popoldan smo imeli igre z vodnimi baloni, zvečer pa nas je obiskala dramska skupina z Mojstrane.

Sreda, 20. 7. 2016

Zgodaj zjutraj smo vstali in se z avtobusom odpeljali na Vršič. Iz Vršiča smo se odpravili proti Slemenovi špici (1911 n.m.). Vsi smo uspešno osvojili vrh. Bolj izkušeni planinci so se po Hanzovi poti odpravili na Malo Mojstrovko (2332 n.m.). Popoldanske aktivnosti so bile: hoja po slack line, pajkova mreža, pisanje razglednic, različne športne igre (nogomet, odbojka, med dvema ognjema).

Četrtek, 21.7.2016

Vsi skupaj smo se z avtobusom odpeljali do Planice, kjer smo izstopili in se odpravili peš proti koči v Tamarju. Pri slednji smo si privoščili lučko in malico. Po malici se je manjša skupina planincev odpravila na vrh planinške skakalnice. Na vrhu skakalnice smo imeli prečudovit razgled. Mlajši planinci pa so pot nadaljevali počasi proti vznožju planiških skakalnic. Nazaj grede smo se ustavili pri izviru Save Dolinke, imenovanem Zelenci. Popoldne smo v taboru imeli priprave na krst novincev, igrali smo različne športne igre, izdelovali izdelke za bilten in urejali planinske dnevnike. Zvečer nam je naša kuharica Slavica predstavila svojo športno pot. Kasneje smo si v kinu pod zvezdami ogledali gorski film, ki se je žal moral predčasno končati zaradi nevihte.

Petek, 22.7.2016

Spali smo dlje kot po navadi. Ko smo se zbudili, smo imeli jutranjo telovadbo. Po zajtrku smo se odpravili v dolino in se za dlje časa ustavili v okolici Mojstrane. Starejši planinci so se poskusili v plezanju na ferati. Preostali smo se zabavali ob balvanskem plezanju, hoji po slack line, namiznih igrah (spomin, karte, kviz o naravi,…), badmintonu, odbojki in številnih drugih igrah v naravi. Kasneje smo vsi skupaj uživali ob reki Savi Dolinki. Popoldne smo imeli piknik in krst novincev.