Tabor na Zelenici

Objavljeno: 25.07.2021 ob 15:34

Četrtek, 29. 7. 2021

Danes zjutraj smo pričakovali, da se bo po nočni nevihti razjasnilo, toda le nekaj sončnih žarkov nas je obsijalo pri jutranji telovadbi. Pred jutranjo telovadbo se nam je pridružil najmlajši planinec Jaka. Po zajtrku in ogledu košarkarske tekme smo se zadovoljni odpravili na Suho ruševje. Ker so naši zmagali, smo zadovoljno pohajkovali med oblaki in raziskovali rastlinski svet. Našli smo clusijev svišč, zoisovo vijolico, panonski svišč, brezstebelno lepnico, zeleno čmeriko in tudi planiko. Ker smo bili zelo hitri hodci, smo se odpravili še na Ljubeljščico. Popoldne smo uživali na steni, obnavljali znanje iz orientacije in se gibali po azimutu. Pripravili smo nastop za naše najstarejše ljubitelje planinskih taborov. Začeli smo ga s planinsko himno Oj, Triglav moj dom, Zanimiv je bil tudi krst tistih, ki so stopili na dvatisočaka, na Stol, in tistih, ki so bili prvič na taboru. Dobre volje ni manjkalo in smeh se je razlegal daleč naokrog.

Sreda, 28. 7. 2021

Danes smo se razdelili v dve skupini. Vsaka skupina se je odpravila na pohod. Prva, številčnejša skupina, se je odpravila na Stol in v dobrih treh urah in dvajsetih minutah osvojila vrh Stola. Dober razgled nam je pokvaril veter in megla. Vseeno pa smo bili zadovoljni tudi za hip prekrasnega razgleda. Krasna je naša domovina. Kuharica na Prešernovi koči nam je pripravila dobro kosilo in nas razveselila s palačinkami. Druga skupina pa se je po lažji poti odpravila do Tinčkove koče in spoznavala rastlinski in živalski svet ter opazovala Blejsko jezero. V koči so jim pripravili stefani pečenko ter sladico iz prosene kaše z jabolki, ki je bila prelita s karamelo. Zvečer smo si ogledali film Free solo. Z mislijo, da bo naslednji dan spet prinesel kaj zanimivega, smo legli k zasluženemu počitku.

Torek, 27. 7. 2021

Zaradi nekoliko slabše vremenske napovedi zjutraj nismo šli na pohod. Na presenečenje udeležencev tabora sta nas zjutraj obiskala vodnika reševalnih psov in poiskala vse “izgubljene planince”. Bilo je zanimivo. Čas do kosila pa smo zapolnili s planinsko šolo in plezanjem na plezalni steni.

Ponedeljek, 26. 7. 2021

Zjutraj smo se prebudili v hladno a sončno vreme. Po telovadbi in zajtrku smo se vsi skupaj odpravili proti Srednjemu vrhu, ki je visok 1797 m. Po dobrih dveh urah smo bili vsi na vrhu, ki je ponujal čudovit razgled. Pogledovali smo tudi proti Stolu in razmišljali o vzponu nanj. Sestopili smo proti Koči pri izviru Završnice, kjer smo pomalicali. Na poti proti Zelenici, smo odkrili travnik poln gozdnih jagod na katerem smo se dolgo sladkali. Popoldan smo preživeli v koči, ker je rahlo deževalo. Urejali smo dnevnike, pisali razglednice in se igrali.

Nedelja, 25. 7. 2021

Po nekaj urni vožnji z avtobusom smo prispeli na Ljubelj, kjer nas je pričakal Stane s ta pravim terenskim avtom, v katerega je kot vžigalice zložil vso opremo in prtljago, ki jo imamo s seboj. Mi pa smo se peš odpravili na naš prvi pohod – do Zelenice. Po namestitvi v sobe je sledil krajši počitek in odlično kosilo, ki so nam ga pripravili v koči.

Po kosilu smo imeli pogovor o liku planinca in o obnašanju na planinskem taboru. Do večerje pa smo se odpravili še do izvira Završnice. Glede na vremensko napoved bomo jutri šli na Srednji vrh. Stol pa bo še malo počakal.